Checklist
voor de creatie van een headline Morgen
hebt u een belangrijke presentatie. Overmorgen wilt u een e-mailing
versturen. En volgende week staat een papieren mailing op uw programma.
Hoe komt u aan een headline die meteen uitpakt met het belangrijkste
voordeel van uw product of dienst? De
checklist voor de creatie van een headline helpt u een eind op weg. In
de checklist staat altijd "product" vermeld. U kunt
"product" natuurlijk vervangen door "service" of
"bedrijf". • Wat doet uw product voor uw klant? ................................................................................................ • Hoe komt uw product tegemoet aan de psychologische behoeftes van uw klanten? ................................................................................................ • Hoe komt het tegemoet aan hun behoefte aan veiligheid? ................................................................................................ • Hoe komt het tegemoet aan hun behoefte aan liefde en geborgenheid? ................................................................................................ • Hoe komt het tegemoet aan hun behoefte aan erkenning? ................................................................................................ • Hoe komt het tegemoet aan hun behoefte aan zelfontplooiing? ................................................................................................ • Hoe komt het tegemoet aan de hebzucht van uw klantent? ................................................................................................ • Hoe komt het tegemoet aan hun luiheid? ................................................................................................ • Hoe komt het tegemoet aan hun verlangens? ................................................................................................ • Welke oplossing biedt het voor hun woede? ................................................................................................ • Welke oplossing biedt het voor hun eenzaamheid? ................................................................................................ • Hoe draagt het bij tot de bescherming van hun rechten? ................................................................................................ • Hoe helpt het hun angsten te overwinnen? ................................................................................................ • Hoe worden ze er sterker door? ................................................................................................ • Hoe helpt het uw klanten hun schuldgevoelens te overwinnen? ................................................................................................ • Hoe geeft het hun meer vertrouwen? ................................................................................................ • Wat zullen uw klanten verwezenlijken door uw product te gebruiken? ................................................................................................ • Hoe zal uw product helpen om risico's, zorgen, verlies, vergissingen en andere negatieve factoren te vermijden, verminderen of elimineren? ................................................................................................ • Welk productvoordeel zou absoluut de nieuwgierigheid van uw klanten moeten wekken? ................................................................................................
Tien manieren om uw headline te beginnen
Blijf
niet bij de pakken zitten en …
|